Deppigt

heej!
Shiit vad deprimerad man kan bli av vädret. Det har ju till och med snöat! Ååh man blir ju inte piggare och sen får man sjukt ont i huvudet. Inte bara för mitt traumatiska slag i huvudet idag!
Skulle bara gnälla lite...
Jag har ikväll suttit och lyssnat på 52 weeks med Salem al Fakir och Marit Bergman, får mig att längta till sommaren. Jag hade ju tänkt gå på någon Salem konsert men har inte hittat något än, skulle vilja åka till GBG för way out west men han verkar inte vara klar för det...
Jag väntar på att min och Doris konsert kommer med Salem, Maia Hirasawa och Lasse Lindh, hell yeah!
image329

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej på dig..
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-08 @ 22:32:07
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: K

ja usch vilket väder det är . Ge oss vår nu !

2008-04-08 @ 22:35:10
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0