Blodpudding!

Hejhej!
Om ni bara kunde förstå min lycka just nu! Jag har precis ätit blodpudding!!! Det finns nog inget bättre för att ta bort mitt sura humör. Sista timmen på syslöjden var som sagt alice och jag lite förbannade, jag gjorde fel och fick sprätta ungefär allt jag sytt. Solen sken på min rygg och jag blev stekt, dessutom var persiennen trasig så kunde inte dra ner den! Allt gick bara fel, det fövirrade beskedet om gymnasievalet gjorde inget bättre.
Men nu är jag ju såklart på tipptopp humör! Blodpudding, lingonsylt, bacon och apelsinjuice, heaven!
Ska svulla i min säng med en svullen mage, svull, svull, svull. Pusshej!
image354

Josefin

Kommentarer
Postat av: tinkly art

haha har aldrig varit direkt förtjust i blodpudding. däremot kan min systr äta tills magen spricker! :)

2008-04-17 @ 18:14:21
URL: http://tinklyart.blogg.se
Postat av: Karin

Det är faktiskt sjukt gott! Har älskat det sedan jag var liten, både gott och billigt :)
Ha en bra kväll!

2008-04-17 @ 21:22:22
URL: http://karinfagerblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0