Beeeeeeep

HEJ!
Vad har man gjort denna tisdag? Jag har inte gjort mycket, grubblat på alla prov som jag har innan skolan är slut!
Våran kära troskanten har insett att hon älskar förhör! Vi får massor uppgifter som ska vara klara plus att sedan har hon förhör på hela kapitlet, det är inte kul. Jag tror hon kommer göra detta varje vecka för det här är den tredje gången, så imorgon måste jag nog plugga tyska......
Sedan är det ju första nationella i engelska på  fredag, men jag äger på english! Det blir toppen enkelt, haha :)
Sedan har vi någon gång i vår coopertest, 3 km på tid. Jag har ju inte tränat på hur länge som helst så jag borde väl sätta igång snart! Har alla skolor beeptest och coopertest?
Åh vad jobbigt det var att tänka på det här, pusshej!'


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0