8 korta dagar kvar

Så är man tillbaka efter en trevlig helg, men inte alls lika trevlig skoldag. Helgen spenderades med dorran och lite annat folk, mycket trevligt, jag har även spelat fyra matcher, och vi vann faktiskt tre av dom och förlorade en. Så denna helg har man inte direkt fått sovit ut någonting eftersom jag och dorran var tvugna att stiga upp vid halv åtta, usch och fy. Men nästa måndag börjar vi vid ett så det är lite glädjande.
Dagen idag har varit extremt långsam och det kändes som den aldrig skulle ta slut, somnade nästan in på engelskan av tråkighet. Men den roligaste nyheten i mitt liv är att jag ska få ta ut min tandställning nästa tisdag!! Åtta fjuttiga dagar! Och en till nyhet som är glädjande är att jag fyller år om 3 veckor. Men först är jag grymt nervös inför torsdag då vi får veta om vi kommer in på våra gymnasium. Jag är osäker på att jag kommer in! Men kommer man in så kommer man in annars är det väll bara att välja om, och komma in på det gymnasiumet man egentligen inte vill.
Nu ska jag nog ta och kolla in lite OC!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0