-Why do you raise my hopes?

Idag har det varit en extremt lång dag med många tråkiga lektioner. Till lunch vandrade jag, Sofia och Doris i det fina vårvädret och åt pizza. Väl tillbaks i skolan satte vi oss och schteekte lite på en bänk. Efter det hade vi tråkig matte, sen satte vi och fikade ute med våran mentorsgrupp med goda mockarutor och god saft. Till slut på denna tuffa dag hade vi syslöjd där jag jobbar på med min extremt hysteriska balklänning, fast jag och jossan klagade bara hur otroligt hemskt det är att sy,
Vi var även uppspelta på att få veta om vi kommit in på våra gymnasium, men när vi vål kommer in på sidan fattar man ingenting om man kommer in, men jag tror och hoppas starkt på att jag kom in.
Nu blir det pannkakor och sedan lite träning, laddar starkt inför seriepremiären på lördag!
Fick även extrema vårkänslor idag! Inte långt kvar till sommaren nu!
image353
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0