- Never gonna happen, Darling!

Höhö det vart ingen träning för Tjockis Pandaxx... konstig nog(?) Ingen av oss orkade gå på yogan, det regnar ju faktiskt!
Sitter istället här och funderar på hur det blir med sommarjobb. Var precis inne på platsbanken och kikade med man måste typ ha fyllt 18 år på de flesta sommarjobben. :( jordgubbssäljare i sundbyberg lät annars som en himlans bra idee, visst? ;) Tänkte ringa till mina gamla prao platser men vågar inte :s det tar liksom emot på nåt konstigt sätt. Jag har alltid haft svårt för att ringa och beställa pizza eller klipptid men det här känns svårare än svårast! Fatta va pinsamt att ringa och sen ba få ett nej. vad säger man efter det? "eeh, jasså det är lugnt, jag ville ändå inte jobba hos er, J*vl* f*tt*r!" nej men jag kommer typ bli helt stum... Nej fyyy på mig, klart jag ska ringa. Det kommer säkert kännas bättre efteråt. Who am I kidding?
Usch, får nästan lite ångest i magen. mm kladdkaka. Tröstäta? JA, tack!


image345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0