- Inga detaljer här inte!

Tjooohoe! alla marsvin där ute.
Idag har jag varit i skolan som har varit ovanligt rolig faktiskt, enligt mig i allafall. Tror inte att Thess tyckte samma sak med tanke på vad som hände i fredags... blinkblink ;)
Skämt å sido. Vi hade NO i bajsklassrummet, Matte vid cpbänkarna och på svenskan hade vi vikarien Karin som var lite tjurig och avbröt hela tiden när vi såg på LIvet är underbart. ( bästaste filmen föresten). Lunchen serverades, inte helt oväntat, i våran underbara matsal och maten var ännu underbarare! pasta med fiskmås.
Efteråt hängde vi och sen var det sär Franska. Vi var tre elever idag eftersom B-klassen var på teater. Vi fick sluta en kvart tidigare och sen kom den efterlängtade håltimmer som varade i 1,5 timme! 1,5!! visst det kanske inte låter så långt men eftersom jag bor en halvtimme från skolan så orkar man inte åka hem utan måste fördriva tiden i skolan.
De flesta hade försvunnit och kvar var Lena, Thess & José. Vi roade oss med att städa skåpen och pynta lite.. Therese skåp var värsta skatgömman och vi hittade bl.a En kakburk (utan kakor), 2 vattenflaskor, ett (ett eller var det två) paraplyer och en mängd pennor! Det vart snuuupersnyggt. Jag och Thess tog oss en liten romantisk cykeltur efter städningen. Vi letade efter en viss D. men fann ingen sådan utan åkte vidare på strandpromenaden, detaljer uteblir!
Sen var det en halvtimmes SO, asaaaroligt!
Nu är jag hemma och ska strax åka till bromstenskolan och ha tväris.

Löööööve



- This is me and my bästaste vän, bootylicious!!

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en bra dag, spana gärna in min blogg med tips och recensioner om allt och lite till! Tack

2008-04-28 @ 16:24:44
URL: http://metrobloggen.se/mermode
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh, vilken härlig blogg! Du skriver väldigt personligt. Hit återkommer jag! :-)

2008-04-28 @ 16:34:30
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0