- I <3 NY

tjänis
Solen skiner och mitt humör är på topp för tillfället och har nog varit det nästan hela dagen :) Vår känsla så det bara står härliga till! Idag har vi haft musik och Jag jobba med Lena & Royan, vi ska komponera en helt egen låt, den ska til handla om sommaren i förorten ;) den kommer bli asbra! Jag fick mvgggg++++++ på min nationella svenska uppsats, inte för att skryta eller så..
Anledningen till att jag inte skrev nånting igår var för att jag var så oootroligt buzy. eller kanske inte men det var iallafall en händelserik dag.
Det började med att jag hade sovmorgon och vaknade nångång innan 8. Snabbt in i duschen och sen frukost och borsta tänderna. Skolan nästa och dagen började med Idrott, de som inte hade sprungit biptesten sprang det och vi andra tittade på. Jag och lena gick och hämta resterna i korridoren och där möter vi Sara som berättar att när hon gick till skolan så såg hon en kille bli påkörd mitt framför ögnen på henne. Jag gick såklart på hennes lilla aprilskämt.. (dagens enda aprilskämt för den delen).
Vi tog oss tillbaka till gympasalen och hade fotboll. Jag, ante, rikard, jacob och Kokich var i ett lag, vi ägde sönder och vann storslaget, nästan iallafall... efter det bytte vi om och gick till So:n. Där fick jag min efterlängtade present av Jacob som hade varit i NewYork. Jag fick en rosa I <3 NY- tröja, som jag tog på mig, den passade perfekt! ;) Vi slutade tidigare från So:n eftersom vi skulle hinna med 112:an som gick 11.50. Snabbt till matsalen där det serverades köttfärslimpa med potatismos och lite vegan mat. Jag åt två tallrikar med sallad till, riktigt smaskens!
Från spånga station tog vi pendeln till Jordbro, där cocacola fabriken väntade. Jag hade redan varit där så det var inte så överdrivet spännade dårå, höhöhö. CocaCola experience fick vi vara i och spela ett spel. Vinnarna fick en varsin Cola flaska med cola i, och en kapsylöppnare. lite avundsjuk var man allt ;p
Sen var det raka spåret hem. En timmes tågresa låg framför oss, jag klev av i Sundbyberg eftersom jag skulle till Kronan, tandläkaren. Jag satte mig i solen och lyssnade på musik i en timme ungefär och hade ganska tråkigt faktiskt. Men L. & J. piggade upp :)
Hos käftis så sa de att allt såg bra ut och att jag skulle fortsätta använda min tandskena i ett år till ungefär. Men däremot skulle jag få ha min ståltråd (som sitter på insidan av mina framtänder, eftersom jag har haft tandställning) hela mitt liv, eller tills den ramlar av, liksom, Ofta den kommer ramla av, den sitter liksom fastklistrad :S
Åkte hem och hade en jäkla tajming, direkt när jag kommer hem så hör jag att mikron plingar och upp ut källaren kommer min bror och tar ut min mat. Jag hade paxat den för att jag skulle äta nåt innan min Yoga. Så jag satte i mig lite Lax och couscous med apelsin och basilika sås, Sen var det iväg igen.
Odenplan nästa! Jag mötte upp milla i Rissne och vi pratade på om både det ena och det andra :) Yogan var riktigt ansträngande, vi hade inte varit där på typ 3 veckor så vi var lite efter men det gick bra ändå. Båda jag och milla vart jätte sugna på godis så vi gick till ica men enda problemet var att vi hade endast 10 kr att handla lösgodis för. Ungefär 5 godisar var tog vi och jag propsade på att jag ville ha en fudgee men milla tyckte att de vägde så mycket så jag kanske inte borde tagit de, menmen när vi kom till kassan så säger kassörskan att det blir 16 kr. Ja, där får vi stå och skämmas lite och säga att det hade vi inte råd med.. Vi går ut ur affären och tar oss istället till Konsum där vi är riktigt snåla och tar typ 2 godisar var. Det kostar 4 kr, vi var helt klart värda det! Hem far vi och när jag kommer hem ser jag på Klass 9A och sen var det direkt ner i min nybäddade säng.
image313
- Thats what we do

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Gillar din blogg starkt ♥

2008-04-02 @ 16:11:50
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Lisa

haha najs bild ":'D

2008-04-02 @ 16:14:21
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Carolina

Hej! Vill du vinna en design? Då tycker jag att du besöker min blogg och gör det som står där! Ha en underbar fortsättning på dagen!

2008-04-02 @ 16:17:09
URL: http://kortiis.blogg.se
Postat av: Sofia

Kunde du inte har skrivit lite längre? tyckte de va ganska kort. (noooot)

2008-04-03 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0