- Bortsprungen tandskena.

Den här dagen var faktiskt väldans rolig, Iallafall lunchen. Det serverades varmkorv, favoriträtten :) jag åt 4 st :$ Sen vart det sanning&kånka. haha T. var nog äckligast och tryckte ut ketchup i handen och slickade där efter upp allt. Det flög både ärtor och mjölk, det spårade ut lite inder måltiden.
Lena skjussade hem mig på sin cykel och sen spanade vi in hennes "nya" klänning, den var söt. Jag och V. åkte till kungsträdgården och åt calamare med pommes med moster. Där såg vi en viss skapare av "stoppa gatuvåldet", Anton Abele, och eftersom jag är så ball så åt han samma sak som mig, i know, wow!
På väg hem träffade jag Kevin som skulle till grabbsen. Lena hittade jag också och vi hade sällskap hem.
Nu är det så att min tandskena har jag typ glömt hos milla men där finns den inte heller, attans! hoppas jag hittar den :)

image361

- Så här såg det ut i Kungsan, vackert!

Kommentarer
Postat av: Marie

calamares e ju så underbart gott =))

2008-04-23 @ 20:35:15
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0