- Bedrog mig med en annan.

tjollahopp.
Var precis på tvärisen och spelade lite på tha flute. Jag och vickepicke har bakat en kladdkaka på cancer-ägg, vi hade inte heller nån visp så vi får väl se om kakan blir ätbar. hope so! är snuskigt sugen på chocolate.
Ikväll ska jag inget annat än läsa ut den yber spännande deckaren fotoalbumet ;p (josés favorit bok) jag läste redan hälften igår, shit vad bra den måste ha varit, tänker ni då, och ja. Man blir liksom helt fast i boken. Det går inte att lägga ifrån sig boken, somnade med den i ögat :$

image339

- Jag levde lycklig här

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kan typ inte få ljud i en tvärflöjt..

2008-04-14 @ 18:12:48
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Rebecca

HAHA! Fast jag kan mycket annat.
Som är vikitgare än att blåsa i ett rör.
HAHA! Nej men piano är mitt! :D

2008-04-14 @ 18:24:37
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0